17.3.2013., 3:35h… Ne značim ti ni trunčicu…

Ko je nazvao? Naravno ja… a zašto ti mene ne zoveš? Jer ja nisam zaslužila… NISAM ZASLUŽILA!!! Pa šta tebi treba da se nešto zasluži kod tebe????????????????????? Nezahvalan si!!! I shvatit ćeš to kad odem!!! Shvatit ćeš kad bude kasno… Bila sam na rubu prekida, spustio si mi slušalicu… kako ponižavajuće… ali opet sam nazvala… volim te… nisam još spremna da odem… tješim sebe, možda su stvarno obaveze u pitanju… ali nema te obaveze na svijetu koja te može spriječiti da me jednom, samo JEDNOM nazoveš… da se JEDNOM javiš na fejsu… bilo šta… ali ne… ti mene mrziš… ne podnosiš me nikako… to je tako OČITO… i kažem sebi… pa curo draga, ne voli te, pa pogledaj mu ove postupke, ali onda se sjetim one noći kad smo se pomirili, kako si iskren bio, povjerovala sam ti da me voliš… povjerovala sam da se kaješ zbog svega što si mi uradio, a uradio si jako puno teških stvari… povjerovala sam tvojim riječima, zato sam preko svega prešla, iako si me i lagao i povrijedio i prihvatila sam te takvog kakav jesi, s tvojim vrlinama i manama i s tvojom prošlosti koja je takva kakva jest… povjerovala sam da ti je bilo teško bez mene, a sad kad me imaš, ne cijeniš me… misliš da ću uvijek biti tu… Isključuješ me iz svog života što više možeš.. ne daš mi na probu da dođem, čisto eto onako, iz inata… i kažeš mi da se umišljam što sam ti djevojka… pa koliko vrijeđanja u samo jednom telefonskom razgovoru… Danas nisam uspjela da se suzdržim i glumim da je sve ok, ali evo, obećavam i sebi da ću se ubuduće kontrolisati… dat ću ti još nekoliko dana ovakvog ponašanja… da uvjerim i sebe i tebe da TI nisi za MENE… tebi treba glupa cura niskog samopouzdanja koja će prihvatati takvo ponašanje bez pogovora… meni smeta… i mene ubija… ja ovo ne mogu podnositi vječno.. predugo već ovo sve trpim, a sve zato što te volim… PREVIŠE… a definitivno više nego što zaslužuješ!!!

Komentariši